Gadżety reklamowe na każdą okazję

Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe

Każdej firmie zależy na jak najlepszej reklamie, często bowiem jest to być albo nie być na rynku. Dobra promocja jest czymś, co wyróżnia od konkurencji i zachęca do skorzystania z oferty. Nic dziwnego, że menadżerowie firm starają się za wszleką cenę wymyslić taki sposób promocji, aby był skuteczny. Dlatego pojawia się pytanie ,co zrobić by zyskać przewagę konkurencyjną? Co zrobić aby jak najlepiej i najprofesjonalniej przeprowadzić akcję promocyjną firmy? Jak zaistnieć na rynku i w świadomości klientów w dobie kryzysu gospodarczego?

 Rozwiązaniem mogą być wszlekiego rodzaju gadżety reklamowe, które sprawiają, że człowiek- klient czuje się ważny i doceniony. To dowód sympati i wdzięczności i wyraz zainteresownaia. Ponadto rzecz z logo firmy, przeznaczona do codziennego użytku sprawia, że wpisuje się ona w świadomość klineta.

Takie drobne upominiki mogą byc wręczane zarówno w trakcie spotkań biznesowych jak i podczas wizyt w banku. Ich rodzaj zależy od wysokości budżetu jaki firma chce przeznaczyć na tą formę reklamy, jak również od okoliczności. Zupełnie inny drobiazg będzie stosowany na happening z udziałęm dzieci, a zupełnie inny w przypadku podpisywaniu umowy handlowej np. przedstwiciela firmy budowlanej.

Jakie gadżety reklamowe na jaką okoliczność?

Tradycyjnymi gadżetami reklamowymi, najczęściej wykorzystywnami przez różnego rodzaju firmy są zazwyczaj:

  • długopisy
  • koszulki
  • balony
  • czapeczki
  • notesy

Natomiast w przypadku indywdidualnych spotkań z klientami, handlowcy zazwyczaj wręczają bardziej repreznetacyne i co za tym idzie droższe i bardziej ekskuzywne preznety. Do najczęściej wręczanych niezobowiązujacych drobiazgów można zaliczyć:

  • parasole
  • wizytowniki
  • eksluzywne pióra
  • skórzane teczki

Jak już wspomniano wcześniej, na reklamowych drobiazgach znajduje sie logo firmy z jej danymi teleadresowymi. Ważne, aby były one bez wzgledu na ich koszt wykonane dobrze i aby przyciągały wzrok. Muszą być na tyle funkcjonalne, że chce się ich używać i tylko wtedy spełniają one swoją rolę.